BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Kawan Karib

Kawan Karib

Selasa

08 JANUARI 2010

Dah lama aku tak on blog aku nie...bukan pe....makin hari makin c-buk dan xsempat nk on9....wat semua kengkawan aku..i'm really sorry.

Genap pada 8 Januari 2010...atuk aku kembali ke Rahmahtullah...Atuk yang paling aku sayangi...kan paling penting atuk aku ni jugak banyak membantu aku dalam semua aspek terutamanya masa aku sekolah dulu...atuk aku lah yang hantar dan ambik aku ketika aku belajar di sekolah teknik...dan juga ketika blajar d giatmara kat penang...

Beberapa hari sebelum tu...atuk aku di masukkan ke hospital columbia....tapi doktor kata atuk aku ada kanser paru2...lalu kami masukkan ke hospital taiping...dan pada hari di'cas' keluar hari tu juga atuk aku meninggal dunia iaitu pada 8 Januari 2010

Atuk...cucu mu ni hanya mampu sedekahkan AL-FATIHAH sahaja tuk atuk...moga atuk ditempatkan di kalangan orang yang beriman...amin...

0 ulasan: