BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Kawan Karib

Kawan Karib

Jumaat

Kadang-kadang cinta, dan adakalanya benci...

Aku tahu di hatimu ada dia...
Aku tahu di hatimu tiadanya aku...

Namun aku biarkan di hatiku adanya kamu...
Kerna aku menyintaimu...
Berat hatiku tuk berjauhan denganmu...
Walaupun kau sebaliknya...

Aku memberikan kepadamu sebuah cinta suci...
Kasih sygku pdmu umpama bintang berkerlipan di langit mlm...
Setiap bintang itu akan ku ukir namamu...
Mengharapkan dirimu sentiasa menyinari hatiku ini...

Bila aku kesunyian di malam yang sunyi...
Akan kupndg setiap bintang tersebut agar ia stiasa mnemaniku
Namun, harapan hanyalah tinggal harapan...
Kau telah pergi..pergi untuk bersama dengannya...

Diriku hanyalah kosong di matamu...
Diriku hanyalah palsu yang tiada nilainya...
Di hatimu...

Hati ini amat pedih...bila kau pergi...
Hati ini amat sedih...bila kau hilang...

Hilang dari pandanganku...
Hilang dari pendengaranku...
Hilang dari tanganku...
Hilang....hilang dihatiku...

Tapi dimindaku...masih mengingatimu sebagai teman...

0 ulasan: