BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Kawan Karib

Kawan Karib

Selasa

Hari selasa yang penuh bermakna...

Salam semua..hari ini saya kembali ke U.P.S.I untuk menyambung kembali perjalanan pengajian saya...bila difikir2 kan balik...hari selasa pnuh bmakna...

yang pertama pada 23hb Ogos..masa ni saya pulang ke kampung halaman...berseorangan saya di kelas pertama ktmb..pada mulanya..saya balik kpg pada hari sbtu 27hb ttapi memandangkan kelas last pada hari Isnin, maka baliklah saya ke kpg pada hari selasa...

yang kedua..pada 30hb ogos...dimana seluruh umat Islam di muka Bumi Allah ni menyambut Hari Raya Aidilfitri...kenangan yang paling indah tak dpt dilupakan...kwn baikku, mimi farhana mngandung ank kedua dan ain pula mngandung anak ptama..ain kemungkinan dlm bulan Syawal ni, keluarlh bayi lelaki dr kandungan nya itu...

yang ketiga..hari ini...6 september..pulanglah seorang pelajar U.P.S.I ke kolej kediaman...bersama sepupu tsyg...fatin azira...hehehehee...kenangan kami..byk brg yg diangkut..seolah2 xingin pulang ke kpg...

itu saja la..tp bila difikirkn kmbali...saya dilahirkan ke muka Bumi Allah ini pada hari selasa juga...
Hari Selasa yg bermkna buat insan yg bernama Lynda Hassim...

0 ulasan: