BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Kawan Karib

Kawan Karib

Sabtu

Kenangan manis dan pahit

Salam semua..rasanya dah lama xcatitkan al-kisah saya disini...

kenangan manis ketika pelajar upsi, jurusan pakk, semester 2, group c p ke Tadika PERMATA Bercham..kenangan yg xdpt dilupakan...segala keletihan kami hilang apabila melihat kecomelan kanak-kanak yang berada di tadika tersebut...

kenangan pahit lak...rasanya kawan saya masih marahkan saya...sebab??? rasanya salah saya juga sbb tiba2 angin apabila kwn ni xwt kje..asyik mgharapkan org lain..dia wtpe??bergayut dgn buah hati..saya bkn xbg..cuma ada masa dn ketika kita patut fokus kpd keje dan ada ketika nk gayut smpai subuh pon silakan...nk bgayut 24jam...48jam..silakan...ada aku kisah...

skrg ni dia tu dh block saya dr jadi kwn dia dlm fb...tah la..jgn kerana lelaki/jantan pesabatan yg dibina musnah smuanya...pshbtn akan kekal selamanya..tetapi pcntaan..klu ada jodoh berkekaln la anda..klu x...usaha la cmne pon..akan bpisah jua...

renung2kanlah

sampai di sini dlu..tahap ksabarn masih lagi di tahap yg normal...

0 ulasan: