BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Kawan Karib

Kawan Karib

Sabtu

23 September 2009

Salam...
Ari ni merupakan raya yg paling best dalam tahun nie....
Beraya bersama guru kimia yg paling sporting membuatkan aku rasa ingin mengembalikan nostalgia zaman persekolahan..
kemudian bersama Raja Faizun...kami berdua menuju ke batu kurau ( kampung kawan aku yg sorang ni, nadatul nadwa), perjalanan yang tidak membosankan..banyak gak topik yang kami bualkan setelah sampai di kampung nad.
Kemudian kami pergi ke rumah zuraini...ari ni dia bertunang...dah bertunang kawan aku nie..aku ni bile la dpat merasakan detik yg dialami oleh zura...
Kemudian aku, ijun dan nad berangkat pulang..aku menghantar nad balik ke kpg die dan aku serta ijun mneruskan perjalanan kami..sampai ke Taiping...tanpa kusedari sudah menjelang Maghrib..
Perjalanan dan pengalaman beraya bersama kalian tidak dapat kulupakan..
trima kasih kerna menjadi sahabat dan cikgu kesayanganku...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

0 ulasan: