BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Kawan Karib

Kawan Karib

Selasa

29 Setember 2009

Hari ni xda topik yg menarik cuma terlintas di mandala ingatan aku nie...knapa lelaki bile masa chatting xksah pompuan tu gemuk ke chubby ke atau lebih tepat obesiti..tapi bile dah bjumpa n akhirnya lost contact....tah la aku pun musykil gk la...tah la..wat semua lelaki mahupun pompuan aku cuma nk nasihat la...kecantikan dan paras rupa nie adalah milik ALLAH S.W.T. kita cuma insan biasa yg sentiasa mengharapkan pertolongan dari-NYA. Ya Allah, temukanlah aku dengan insan yang leh trima aku seadanya ini..hamba-MU ini sedar akan kekurangan diri..tapi disebalik kekurangan ada juga kelebihan...biarlah..mungkin ini hari die...tah esk lusa hari aku lak...buat sahabat aku semua..tiap manusia ada kelebihan dan kekurangan masing-masing..so jgnlah bangga ngan pe yg ade..kerna dlm sekelip mata Allah leh tarik balik kelebihan kita itu...Ya Allah...hny engkau yg mengetahui baik buruk sesuatu perkara mahupun peristiwa yg berlaku pada hamba-MU ini...wasalam..

0 ulasan: