BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Kawan Karib

Kawan Karib

Isnin

28 September 2009

Hari ni xda topik menarik...cuma pas Zohor tadi...g Taiping sentral ngan adik angkat aku....ct..g tgk wayang..jin notti...xda la best sgt n xjuga mmbosankan....ok la citer tu...dr..momok the movie..oh ya...adik angkat ku lak ni byk lak spare part....tah la bile nk insaf pon tah ler...
Ari ni dia dpermainkan oleh seorang lelaki...biar aku knalkn dgn nama an...mamat ni leh la dikategorikan ensem la..tapi ambik ubat mazolam...ubt ni dkategorikan ubat jenis dadah gk la...dh la xkeje...tah la adik aku nie...xda dh ke jejaka laen yg leh jadikan pilihan hidupnye...bebalik pada citer td tu...mamat ni dah de gf tp pe yg die gtau kat gf die kata dia just gunakan adik aku utk ambik ubt tu...oh ya adik aku ni nurse kat klinik swasta...tapi mamat nie gtau kat adik aku kata dia xsuka kat gf die sbb pompuan nie suka kongkong idup die..tah la mamat nie..mmg la playboy....ksian kat adik aku sowang nie..k la..wat smua lelaki..termasuklah pompuan..insaflah...jgn permainan hati owg..nnt hati kita jua dpermainkn....oklah....bye2...semua..wasalam...

0 ulasan: