BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Kawan Karib

Kawan Karib

Rabu

Rakan Exco Di KHAR

Salam semua...
Smlm suhu tnggi melanda tubuhku...atau dlm erti kata lain..demam..ni baru baik ckit..cuma selesema je la..masih melanda..
Rakan bilikku..ayu dah berjaya menjadi rakan exco..sue dan aqilah (1 umh ngn aku) pon dh dpt..nasib aku?? aku dh mntak dan dh isi borang pon..bahagian ekonomi dan keusahawanan..mgkin xda rezeki kot..dan mngkin yg mntak ramai dan yg bkelayakkn tnggi dr aku pon bnyk...
sedih!!mmg la sedih juga sbb xdpt..mgkin ada sbb dan hikmah knapa aku xdpt..bak kata org..setiap yg blaku pasti ada sbb dan hikmah..dan satu g...org yg beria2 nk xkn dpt dan org yg 50-50 tu yang dpt...
aku berserah saja la pada Yang Maha Esa..sbb yg akan blaku dan tlah blaku dah tertulis..dan reda je la..
nak layan fb lak nie..

0 ulasan: