BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Kawan Karib

Kawan Karib

Sabtu

Rakan Terbaik Di U.P.S.I

salam..ni adalah senarai rakan terbaik smasa blaja kat U.P.S.I.kwn sntiasa berada di sisi ketika susah mahupun snang...ni smua kengkawan yg sma course ngn saya..pendidikan awl kanak2..zira, ecah dan siti merupakan rakan bilik pada semester 1..manakala anis, bb, dan ika merupakan rakan dari sem 1 hinggalah sekarang..walaupun pelbagai krisis melanda..korang sntiasa yg tbaik..



pertama...Nurul Fatin Azira bt Yaacob..nama panggilan angah atau zira..dari aloq staq ni..angah ni merupakan kwn baik merangkap sepupu saya...walaupun usia agak muda..tapi pmikiran dan pndapat..alhamdunillah..boleh diterima pakai...



kedua...Nuraishah Aminuddin..atau nama panggilan ecah..ni dari sg petani..kedah..yg ni penakut sikit..klu roomate dia, siti aishah tido, alamatnya..mlm tersebut..tido lah ecah bsama angah...knangan yg xleh dilupakan ketika saya menutup lampu ketika ecah mndi, jeritan ecah..dasyat tue...hehheheheee..jgn mare ye ecah..




ketiga..Siti Aishah..atau nama panggilan siti..siti ni simple owgnye..cuma bila brsama dia..mesti ada pkara yg lucu utk dikertawakan...siti aishah ni berasal dr Melaka..bandar bersejarah..siti aishah..eerrmm..xda pe yg menarik utk dikongsikan..cuma bersama dia, happy xterkira...



keempat..Nurul Zulaika bt Arshad..nama panggilan ika, dari segamat, johor..ika..insan yg baik dan sntiasa inginkan pshabtn kami kekal...trima kasih sbb ika sudi memaafkan saya nie..dan sudi trima saya smula sbagai kwn ika..maaf ye..bru2 xdpt nk teman ika ke ktmb...ada masalah ckit..



kelima..Rosmaniza bt Ahmad..atau nama panggilan anis..dari sabah..tp xpasti daerah mna..anis..pdiam gak owgnya..anis..saya pon nk minta maaf dan trima kasih sbb sudi maafkan saya...saya minta maaf juga kat anis..klu da wt anis tsinggung ye..



dan yg terakhir...bb..nama pnuh Bibiani bt Jusalim.....dari sabah juga tp xtau daerah mna..seorang yg comey..wat bb...saya pon nk minta maaf..saya tau saya byk wt bb tersinggung..maafkan saya..ye..dan saya syg bb....




saya mngucapkan trima kasih atas persahabtan yg tak terkira ini..andai kata ada mnguris hati sesiapa..saya mntak maaf..saya hnya insan biasa dan sntiasa mlakukn kslahan..tegur2 la saya jika ada mmbuat kslahan mahupun ksilpn...skali lagi trima kasih atas persahabatan yg tak terkira ni...

0 ulasan: