BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Kawan Karib

Kawan Karib

Isnin

Rindu...Cinta...Kasih..

rindu...
kenape harus begini n kenapa harus begitu???...
kenapa harus terjadi pada masa ini kenapa tidak masa dulu???
mengapa harus salahkan takdir yg terjadi???
kenapa xsalahkan diri sendiri?

cinta...
kenapa mencintai, mengapa dicintai???
kenapa perlu disakiti???
mengapa perlu menyakiti????
dimana kebahagiaan yg hakiki???
yang sering dicari2 dalam kehidupan abadi...

kasih...
kasih mengasihi???
apa ertinya jika sukar utk dimaafi dan memaafi???

mengapa sukar utk diperbaiki hubungan ini?
siapa yang salah...
siapa yg patut dipersalah?
n akhirnya....
aku yg mengalah...
mengalahkah aku?
atau hanya untuk menyedapkan hati?
sedapkah hati ku
pabila ianya terus terjadi???
apa yang akan terjadi
jika ianya berterusan begini...

aku runsing...
aku pening...
aku serabut...

penatkah aku ketika ini
dengan semua yang sedang terjadi kini?

jika begini...
mengapa masih lagi mendambakan cinta...kasih...rindu...
dari lelaki yang dicintai...dikasihi...diridui...


apa yang mampu dilakukan...
hanyalah berdoa...berusaha...bertawakal kepada ilahi...
semoga ianya mempunyai hikmah kebahagiaan yang tersembunyi...

0 ulasan: