BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Kawan Karib

Kawan Karib

Jumaat

Sunyinya Asrama...

sedihnya bila kwn2 ku smua sudah pulang ke kpg..maklumlah cuti ptghn semester...aku??sabtu pg baru balik...sunyinye asrama...kwn bilik aku..ayu dh pun pulang pkl 12.30tghari td...bsama maziah..sue pula dh balik pg td...

Spupu aku dah balik pg td...ct aishah pon balik dh...ika balik pg td...ekin lagi awl..smlm pas klas dh pon balik...agaknye pe yg dilakukn oleh ekin skunk ni...anis xbalik kpg tp mybe kuar ngn buah hati dia..bb??mybe pon kua bsama yg tcinta...mklumlh kpg jauh...nun di sabah...tnggallah aku seorang diri..sedihnye..tp xpa..esk akan mjelma...akn ku pulang ke kpg...wlaupun hnya rumah taman..hehheheee

wt kwn2 ku sekalian..hati2 bila berada dikpg...andai umur kita pjg dan ada rezeki...kita akan jmpa semua pada ari rabu 3ogos 2011...kerna aku cuti smpai ari rabu..hehehee..ptg rabu br ada klas..bolehlah berpose bsama keluarga tsyg...

oklah smpai disini dlu..bye2...

0 ulasan: